6 vitamine si minerale pentru o piele tatuata, sanatoasa

Pentru ca pielea tatuata sa fie usor de tatuat, sa se vindece bine si sa se mentina frumoasa si intensa pe termen lung trebuie sa actionam asupra ei din doua directii: din interior si topic(administrare pe piele).

Sa facem un exercitiu de imaginatie. Stim cu totii ca un tatuaj este atat munca artistului tatuator cat si a celui tatuat. Ne decidem sa facem o programare din timp la un tatuator faimos, extrem de scump, pentru care strangem bani de 3 ani. Ne dorim maxim asta! Asa ca ne interesam ce trebuie noi sa facem ca sa iasa totul cat mai bine, nu?

Daca tot stim din timp putem sa incepem prin a hrani pielea din interior cu tot ce are ea nevoie pentru a fi cat mai sanatoasa cand acul va atinge pielea. Am adunat cateva vitamine si minerale care te pot ajuta.

Vitamine si minerale pentru o piele frumoasa si tatuaje sanatoase

1.  Zinc –  recomandat pentru piele uscata, grasa, sensibila, cosuri, cicatrizare lenta, unghii casante, par tern. Gasit in stridii, peste, ficat de vitel, vita sau porc, germeni de grau, paine integrala, carne (de vita, de porc, miel sau pasare), soia, crustacee, fasole, linte.

2. Vitamina A -recomandata pentru antiaging, acnee, pigmentare.  Gasita in ficat, produsele lactate, gălbenuș de ou, fructe și legume, precum avocado, pepene galben, broccoli, spanac, cartofi, morcovi, ardei gras, roșii etc.

3. Vitamina B7 (biotina) – Gasita in carne, lactate, ouă, peşte, legume verzi ori fructe precum avocado, banane, pepene, fructe de pădure.

4. Vitamina C – este un antioxidant puternic care protejează pielea de factorii nocivi de mediu, prevenind îmbătrânirea prematură a pielii cauzată de razele ultraviolete sau poluare.

5. Q10 – actioneaza direct asupra radicalilor liberi responsabili de distrugeri celulare si ii neutralizeaza. Coenzima Q10 se gaseste mai ales in carnea de vita sau in organe precum inima, ficatul si rinichii. Carnea de peste, in special sardinele sau tonul, este o sursa buna de CoQ10, la fel si uleiul de soia, alunele, spanacul sau broccoli.

6. Seleniu – mineral esential pentru piele, un antioxidant puternic, care este important în menținerea elasticității și flexibilității pielii. Unele studii sugereaza ca seleniul ar putea ajuta la protejarea impotriva cancerului de piele, prin rolul sau de protectie al pielea de razele UV.

Acestea se pot lua din alimente sau din suplimente alimentare si trebuiesc administrate cel putin o luna pentru rezultare vizibile.

Recomandam sa nu consumati aceste alimente daca sunteti alergici la ele sau daca aveti contraindicatii la ele. Daca te intereseaza sa iti recomand suplimente concrete de calitate va trebui sa imi scrii un mesaj pentru ca nu vreau sa fac publicitate de vreun fel la firme de medicamente si suplimente alimentare – sunt destule la TV…

 

Alege Cremuta Tattoo Aftercare!

www.tattoo-aftercare.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *